onsdag 25 januari 2012

Välkommen till Marias saker!

Hej på er alla, jag har precis kommit igång med ett konto här och skall börja blogga. Det känns spännande! För något år sedan hade jag aldrig trott att jag skulle vara här och blogga. Men nu är jag här och kommer stanna ett bra tag framöver!

Det känns verkligen trevligt att få komma igång med skrivandet igen. Det har nämligen legat på hyllan, sedan jag gick på journalistutbildningen för ca 5 år sedan. Sen kom livet emellan och jag hamnade på en helt annan typ av arbete.Men det finns ju ingen anledning att inte tillåta sig själv att skriva lite ibland ändå, eller?

Tiden har sprungit iväg och det är dags för mig att krypa till sängs. Men se till att komma tillbaka och följ mig på min resa i bloggandetsvärd!

På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar