lördag 4 februari 2012

Någon som har provat naturlig bröstförstoring?

I dessa tider då skandalerna kring pip-implantaten avlöser varandra kan det tyckas konstigt att intressera sig för bröstförstoring. Men för den som, likt mig, har en naturlig liten byst är det inte konstigt att drömma om större bröst. Dock vill jag påpeka att jag inte genomgår en sådan förändring till vilket pris som helst. Som det ser ut just nu är jag totalt ointresserad av alla typer av bröstförstoring som innebär operation eller andra typ av kirurgiska förfaranden. Efter att ha läst flera artiklar, var av den senaste idag i DN, vågar jag helt enkelt inte utsätta mig för den risk som kirurgisk bröstförstoring innebär.

Samtidigt är jag ju fortfarande intresserad av att förstora mina bröst, förutsatt att det går att göra detta utan att riskera hälsan! Jag har sökt runt på internet efter lite andra alternativ utan att hitta något egentligt konkret och det känns som många metoder känns tveksamma. Hitta bland annat den här sidan om hur man får större bröst genom naturlig bröstförstoring. I artikeln står att det bland annat att det finns salvor och liknande som kan göra att så att brösten växer och blir större?!

Min fråga är naturligtvis, fungerar detta? Låter ju helt klart intressant, men finns det någon vänligt själ där ute som vet om detta fungerar eller ej? Om det funkar vad är er bästa tips?

Tack ska ni ha!
Kram från Maria som önskar större byst :-)



1 kommentar:

  1. Hej maria.
    Jag är inne på samma spår som du.
    Jag letar runt på nätet efter någon son faktiskt har testat krämer och pillerna för bröst förstoring. Jag vågar inte lita helt på vad som står på alla dess olika hemsidor där allt framstår som någon slags mirakel vara.
    Hur har det gått för dig? Har du provat på något ännu? Eller har du hört något om någon "riktig" människa som testat?
    Svara gärna på mejl: johnsson.nathalie@gmail.com
    Mvh Nathalie Johnsson

    SvaraRadera