måndag 23 april 2012

Julia Roberts

En av mina största favoriter bland filmskådisar är Julia Roberts. Hon är extremt vacker tycker jag och jag gillar hennes stil rakt igenom. Jag tror jag har sett alla hennes filmer från den första Mystic Pizza från 1988 till den senaste Spegel, Spegel. Även om jag inte var särskilt förtjust i Mirror, mirror 2012 (förstörde en klassiker!) så tycker jag ändå att Julia Roberts gjorde bra i från sig som skådespelare också i den filmen. Igår när jag surfade runt hittade jag en intressant intervju med Julia Roberts från 1997 då hon besökte den anrika Actors Studio och blev utfrågad av James Lipton. En spännande intervju som helt klart är sevärd. Så kolla på den och kommentera gärna här, någon som känner till om hon har någon ny film på G snart?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar