torsdag 2 augusti 2012

Titta en ny spelsida!

Det är verkligen fest när man lyckas hitta en ny spelsida som erbjuder en gratis bonus utan krav på insättning, det händer inte särskilt ofta, men när det händer är det klackarna i taket. När jag första gången introducerades till bingo på internet, kunde jag aldrig i min vildaste fantasi tro att jag så här, två år senare skulle sitta och tala mig varm för detta spel. Nej, bingo kändes tantigt och det var det sista jag ville vara. Men mina perspektiv har förändrats, kanske har jag blivit tant, eller också har jag bara lyckats inse vad det är som lockar tusentals svenskar att spela bingo via nätet. Igår fick jag ett bra tips på en ny bingosajt som jag tänkte vidarebefordra till mina läsare, läs mer på nybingosajt.se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar