onsdag 8 augusti 2012

Jakten efter bra spelsidor

Att spela spel på nätet kan vara ganska underhållande ibland. Ett tag spelade jag en hel del Wordfeud mot mina vänner, men det intresset har klingat av och det blir allt mer sällan som jag tar mig för att spela ordspelet. Istället har jag börjat titta efter lite andra roliga alternativ. Min väninna gav mig tipset att prova Angry Birds, men det kändes inte alls stimulerande, bara tråkigt.

Varför inte spela lite bingo istället. Jag hittade denna sajt: www.bingosidor.com och är nu inne på min fjärde bingorunda! Bingo är riktigt rolig, men jag får nog erkänna att jag alltid tyckt att pengaspel varit den roligaste formen av spel förutom en del sporter, men de är ju inte riktigt samma sak. Jag har nämligen alltid varit, den där, som somnar när sällskapsspelet tas fram, men för du med pengar in i bilden är jag genast alert.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar