söndag 29 december 2013

Planering inför nyår

Snart är det dags att ringa in det nya året. Har du skaffat några planer eller väntar du på att någon annan skall ta tag i det? Min inställning är att vill man något kul skall hända gäller det att man själv ta tag i det! Därför har jag vigt denna söndag åt att planera mitt nyår. En positiv effekt av att vara med och planera tillställningen är att man får festen som man själv vill ha den.

Maskerat kvinnoansikte
Detta var läckert!

Eftersom jag är inte så lite trött på det klassiska upplägget med mat och dryck runt långbordet, har jag bestämt att vi ska köra en nyårsmaskerad. Självklart blir det en del dryck och tilltugg, men fokus ligger mer på festen i sig och inte så mycket på att lyckas skapa tidsödande anrättningar i köket.

Skall bli spännande att se vad alla klär ut sig till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar