måndag 12 november 2012

Mysiga vinterlampor


Det må vara mörkt ute och dagarna må vara korta, men jag har bestämt mig för att inte ge upp kampen om ljuset. Under ett par dagar har jag gått runt och ruvat på hur jag skall se till att göra mitt arbetsrum lite trevligare. Något jag varit klar över från början, är att det behövs mer lampor som lyser upp i höstmörkret! Idag bestämde jag mig för att göra något åt saken.

Som ett första led i min kamp om ljuset, har jag bestämt mig för att inhandla led belysning från ljustema.se. För dig som inte känner till butiken sedan tidigare, kan jag säga att detta är en riktigt välsorterad belysningsbutik med billiga priser och riktigt snabba leveranser. Ifjol köpte vi julgransbelysning för utomhusbruk från sidan och den var vi extremt nöjda med.  Så den kommer plockas fram i år också.

Men till mitt arbetsrum har jag inte planerat köpa in färgglada och blinkade lampor utan kommer istället satsa på bland annat dessa:

Fina lampor som kommer lysa upp mitt skrivbord (hoppas jag)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar